2011. január 24., hétfő

ugye Hétfő reggeli szokásos templom..majd le fagytam halljátok.:/ akkor utána 3 angol.nem írtunk..ohh yeahh.(H) ez a szenvedő tényleg egy nagy szenvedés..-.-am egész szünetbe kabátba ültem.."hideg ráz ,vagy forr a vérem???":$ az infó terembe egyébként majd meg sülök..bezzeg ma..kajak fagytam meg.am rájöttem , h elméletből..infóból jó vagyok.de gyakorlatból,tuti bukóó.:""D ott dumál nekem a total commander-ről..istenkém.. még a fájlkezelőt se tudom.xD nálam még,úgy megy , hogy start, dokuk és ott a mappám.(: na nembaj,majd veszek vkitől különórát..:Péneken vettük apa kedvenc zsoltárát.(Y)tesín felmentettem magamat..^^ muszáj volt,tiszta szar volt a közérzetem.:/ Beussal beszélgettünk.:D<3 egyes emberekről igen sokszor..khm. du. taliztam Kittivel meg Dórival. volt osztálytársaimmal.dejó volt őket látni.*.* (LLL) na most frisselek. legyetek nagyon jóók.csóók felétek..qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése