2011. január 26., szerda

ma se mentem suliba..délelőtt szokásos ID (Investigation Discovery) csatornámat néztem.:D tiszta érdekes dolgok mennek rajta.ma reggel például FBI-os akciót néztem,ahol titkos ügynökök beépültek a drogbárók közé.és végül természetesen megtaláltak több tonna kokót és több millió dollárt.és lesittelték őket.. utána elkezdtem angolozni, mert ugye holnap dolgozat,legalábbis én,így tudom..miután kész lettem az angollal ,nekikezdtem az Antigoné-nak.xD hát elég morbid egy sztori, én a Rómeó és Júliá-hoz hasonlítottam.de végülis egynek elment és plusz pont,hogy nem volt hosszú,viszont,annál érthetetlenebb.-.-  "Felforr a véred,mert nem hűti hódolat." ez még talán érthető is.:"D holnap lehet megyek suliba.bár orvoshoz is el kéne menni.. E-sek hiány van.:'( <3<3 nahh megyek frisset nézni. legyetek jók:P csóók.qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése