2011. január 31., hétfő

na ma már voltam suliba.olyan hideg volt reggel,az orrom összefagyott.-.- fúhh,de utálom a telet,bár egy okból szeretem, felvehetem a szép és meleg "bundámat".*.* ja meg a Karácsony miatt.(Y)legszebb ünnep szerintem.:) nahh reggel szétfagytam a templomba.:/ utána 3 angol. öhmm..igen egyesek levehetnék már magukat takarékra,mert felb*ssz*k az agyamat. Karol jól beolvastál neki.;)<3 hát igen.valaki nem tudja mi a kultúra.-.-és az meg kit zavar,hogy az én szövegem a "gyóhhh"..az az enyém,ezért jó és senki nem szólt még be érte.^^ és igen,mi jogon kiabálnak egyes emberek Beával haa???hát ne kiabáljál,mert megkiabállak.:@ xDDDamúgy angol órán megint passzív-.- ritka egy szar az is..infón végre képbe voltam,de lehet,hogy csak azért,mert előtte benézett vki a termünkbe..:$következő ének órára gázmaszkot fogok vinni,de komolyan..tesín az a nagy játék.na ezek után lehet beszólni. senki nem tud,olyan szépen elhajolni a labda elől,szóval lehet nyugodtan jönni..és Orsíval jöttem haza.örök témánk megvolt. na nézek valami újdonságot.csóók.qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése