2011. január 29., szombat

délelőtt igazából nem csináltam semmi különöset..tévéztem szokásosan,meg ültem magamnak.^^ délután beszéltem Renível,olyan jó volt már vele beszélni, meg már találkozni is kéne valamikor.amúgy,ebből is látszik,hogy vannak olyan barátok,akikkel nem kell minden nap beszélni,mert tudod,hogy melletted állnak.:) <3<3 most azon gondolkozok,hogy Ált. suliba is vissza kéne látogatni..:D délután lementünk mamámhoz,tök jól elbeszélgettünk,igen,így is lehet..és láttunk egy cukí fiút is.hát tiszta jó az a hely,de komolyan.de várom már a nyarat.*.* "napfény járja át a szívem újra csak egy szál bikinit hoztam el az útra"(8) na erről a számról emlékeim vannak..első pasí.4-ben,és mellesleg a srác,most osztálytársam,mondjuk Ált. suliba is az volt.öhm..nah hagyjuk,ezt a témát.amúgy a nyárról igen sok zeném van.nahh megyek frisset nézni. na csóók.qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése