2011. január 18., kedd

nahát a mai nap.:) matekon nyomatta a szöveget a tanár, de bírom, azt az embert..nem értem még az anyag felét se, na nembaj,majd dogára megtanulom.:DDnyelvtanon mással és magán hangzó törvények..-.-fúúhh..de utálom.azér a "betoldás" az igen ottvolt.de nekem bejön ez a szó;)utána 4 angol.(Y) kb három órán a feltételessel szenvedtünk.de én még akkor se értettem ,na aztán 3. óra végére kezdett érthetővé válni ez az egész cuccos. tanár meg megszólal óra végén: " na jóvan' gyerekek,holnap dolgozat.." erre mi: "igen,tudjuk,eddig is ,így volt.." tanár:"na igen.." lájkolom.^^ aztán mentünk kajálni..megyek-megyek a lépcsőn..és asszem benéztem vagy 2 fokot..xDD olyat nyaltam ,ráadásúl a suli bejáratánál.:""D na,ez is csak én lehetek..:P aztán go haza,orsí volt olyan drága és hazakísért.(LL) na Beuu,menj el orvoshoz a lábaddal..=) na csóók.qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése