2011. január 28., péntek

tegnap este nagyon jó volt a színház..:D olyan szövegeket nyomtak benne azért kedvenc:" Titoo..add ki kérlek a ruhát.." később:"Add ki,azt a k*rv* ruhát.."xDDD kis változás.(Y) szünetben meg muszáj volt magamhoz venni némi innivalót..,mert én mindenhol szomjas vagyok.:Pezvan. nahh utána hazajöttünk és elkezdtem filmezni.Bridget Jones 2.^^ de alig néztem belőle valamit,máris lefeküdtem.az álmom megint odavágott.;) a változatosság kedvéért most "The King"-el voltam.(YL):""D és végre valahára péntek van. ne nézzen senki hülyének de tuti,hogy 2 óra magasságában figyelni fogok minden kocsi érkezésére.:$ hátha látok valakit..(: mert elvileg már nem tetszik,de néha,olyan jó látni,azt az "idióta" fejét. Beussnak meg megígértem,hogy nyáron összebarátkozok kedves majdnem szomszéddal.nem tudom , hogy de kitalálom.;) ja és tavaly is voltam,olyan aranyos és írtam neki szülinapjára ő meg..még meg se köszönte..pfff-.- de majd nyáron.*és lehet Beuss eljön meglátogatni.<3 most nézek vmi frisst.legyen szép napotok.csóók.qq

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése