2012. szeptember 22., szombat

*kívánságok!

1. szép, egészséges, hosszabb haj- kéne használnom rá valamit, csak attól félek kiszedné a festéket, pl. a ricinusolaj biztos kifakítaná, szóval még dolgozom az ügyön
2. őszi cipellő- Deichmannba Isten cipőket láttam, csak még nem jutottam el odáig...-.- fűzős, fekete magassarkút szeretnék, de nagyon!
3. kardigánok- vékony, színes kardigánokat szeretnék, turiban is nézelődtem de nem akadtam rá a ' szerelem első látásra' darabra
4. magassarkú- kéne egy fekete alkalmi(bál, esküvő stb.) cipő is, amibe tudok járni, de azért sarka is van
5. körömlakkok- elmaradhatatlan!
6. karkötők- még mindig fáj a szívem a debreceni pillangós karkötőért(ami nagy volt)
7. Playboy( Play it sexy) parfüm- Playboy mániás lettem...:$
8. nevemmel ellátott nyaklánc- Karácsonyra valakitől, ezt fogom kérni...! nem menekültök:DDDDD


Kezdetnek ennyi jutott eszembe...nagyikám jól mondta anno, hogy aki velem kezd, az kösse fel a gatyáját:D:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése