2012. szeptember 15., szombat

*darabkák

Hát ez a hét is elég húzós volt...suli...hát komolyan, alig bírok visszarázódni! Már csak, azt várom mikor lesz őszi szünet. Hétfőn üljek végig 8 órát közbe meg már minden percben tek-tek-tek-tek! Már most sok(k) ez nekem...:/ Pláne így, hogy őt is alig láthatom...most is, nagyon de nagyon hiányzik!:'( ♥ De a jó dolog, hogy suliba olyan jó öltözködni!:)) Éppen a napokban kaptam egy új kardigánt, amibe első látásra beleszerettem persze, azért, mert királykék színű..:P Ja és újabb ihlet zenét találtam, hát igen, nem csalódtam Mr. Missh;) Egyébként sokan csodálkoznak, hogy lány/nő létemre, miért hallgatok ilyen zenéket...de hiszen annyira igazak és szókimondóak, ezért imádom őket! Na ez milyen poszt már?:O Össze-vissza minden. Ma muszáj voltam előszedni a Történelmet, mert egyszerűen nem tudom, hogy fogok én Kedden TZ-t írni..:S:D Szóval délutánomat frank, iszlám és egyház szakadással színesítettem! Egyébként engem nagyon lehangol ez a csúnya időjárás...francos eső...elrontotta a napot, de azt mondják, hogy túl kell élni az esőt, hogy lássam a szivárványt...:) Kedves időjárás, én már nagyon szeretném, azt a szivárványt. Beteg is vagyok, még futni se tudok menni...huhúú mennyit kell majd pótolni, készülj pálya, porzani fogsz a talpam alatt!!:D Aludni kéne már lassan, de még egy darabig tuti elleszek itt, mert mindig találok valamit, ami olyan érdekes, hogy nem hagyom itt olvasatlanul.


"Könnyű álmot hozzon az éj, az Isten kísérjen minden testvért..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése