2012. július 6., péntek

Szimpatikus, hogyha lehúznál k* de foglak még húzni a hajadnál fogva

Nyár. Forróság. No medence. No bikini. Szenvedés. Sürgősen medencét ide! Sürgősen soook vizet nekem! Utálom, hogy nem családi házban élek, van itt kb 29-30°. De anya tudja, mi kell nekem vett Borsodit, ráadásul grapefruitosat*kis szív. Szóval nagyon nehezen viselem, ezt a nagy meleget. Jójó, hogy nyár van, de azért kicsit lehetne kevésbé ilyen nyár..:D Mennyi minden tervem van, amit megszeretnék még valósítani.;) Ajj, de kell még elég idő, csak lesz! Egész nap csak iszok, de komolyan...víz, víz, víz!:)) Fúú hát este is milyen meleg van már bent a szobámban...Mostanában rettentően egyedül érzem magam esténként, olyan kis elhagyatott vagyok...:S Mamánál jó volt, addig sem gondoltam bizonyos dolgokra(illetve próbáltam nem gondolni rá) de hát nem olyan könnyű az, mert a közelemben nincs senki akivel megbeszélhetném...oly távol vagy tőlem s mégis közel...sáláláááááá!(L) Igen, néha elkapnak ezek a hullámok, meg persze a röhögőgörcsök, ahogy visszagondolok a kirándulásra meg a sátrazásra(bár ott néha inkább a sírás kap el). Egyszóval kesze-kusza elmém, valahogy nem bír nyugodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése