2011. május 18., szerda

szétfojva..

nahh ez a mai nap..én, még soha, így nem vártam a nyári szünetet, nagyon várom:)) már kicsit kezd elegem lenni a suliból, meg mindenből..szegény lektor, olyan szomorú volt..sorry:S de péntekre, már kajak viszem..(A) amúgy nem nagyon történt semmi izgalmas..sok angol óra, és nagyon félek a Final-tól..:$ délután Petrával sétáltunk^^ szeretleek<3 amúgy az öved nálam maradt..:"D amit az előbb hallottam, fúhh..csak annyit mondanék, ha én legközelebb( asszem hétvégén) odamegyek és te ott leszel, hát ne állj meg előttem bazd+,mert neked lesz rossz, mi jogon mondassz te véleményt..csörög a papírzacskó-.- hát nem hittem volna rólad..:@


na de vidám vagyok, meg optimista, meg , hát szépen süt a nap, és tegnap is infókhoz jutottam;) na, de , majd nyáron utánajárunk, viszek segítő társat is..


és jó volt a séta Karol^^ Jolie dzsalj ide..:DD(Y)  


ja és e-sek készüljetek a kirándulásra az ofi ki akart fárasztani..előtte kardiózni fogokxDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése