2011. március 23., szerda

"Mert a kapucni a fejemen számomra egy menedék.."

na ma manetünk először úszni a Gimiből. pluszba, még reggel 7 órára..ez 6 órai kelést jelentett (nekem)..:S
apa kocsival elvitt az uszodáig.^^ (LL) az túlzás, hogy úsztam..de, ilyen sok mindent eddig még sose csináltam egy úszáson sem..:DD persze Tanár úr, éppen szívatós kedvében volt szóval adagolta rendesen.. festék, bikini.;) óra után..sétálni kellett kb 25 vagy 30 percet..-.- leakartuk rövidíteni az utat, de kiderült, hogy meghosszabbítottuk.xDD azért ismerjétek be csajok jót sétáltunk a "pusztán" :P ja és a lényeg , kapucniba gyalogoltunk egész úton(:
 ja és itt van az én imádott drága zeném: http://www.youtube.com/watch?v=D4bFVVhc3Ag
imádoom:$ (LL) tegnap este erre táncoltam;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése