2011. február 7., hétfő

örömhír,reggel ,már nem volt,olyan hideg kint.tavasz , tavasz.ajj de várlak.:) cseppet sem lett volna feltűnő,h az osztály fele kimegy reggel..:DD utána 3 angol óra,együtt volt a két csoport.és nem írtunk,na majd holnap..-.- infón szövegszerkesztés.azért bejátszott a fekete hátterem,meg a piros nyalókáim vagy mik voltak azok.:P éneken én mindig mást énekeltem.:$ jólvan,hát nem vagyok túl jó énekből.tesin öltöztönk és egyes fiúk az ablakon próbáltak leskelődni.. egyszer csak kopognak az ajtón,én,meg felsikítottam erre megszólal a tanár: "sorakozó"!! egy kis égés..nembaj. na most meg azon filózok,hogy mit kéne jövőre tanulni..német vagy francia??? mert a francia állítólag sokkal nehezebb..:/ a német,meg nemtudom milyen. de asszem német lesz ebből,mert igen bejön a Rammstein-Benzin.szóval.;) de mondjuk a Rómeó és Júlia zenéi olyan szépek franciául.^^ na majd még meglátom.most pedig nézek frisset. csóók.qq

Schrei!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése